Thursday, June 05, 2008

Cuti

Kalau nak di ikutkan ari sabtu nie nak buat OT...
banyak keje yg perlu diselesaikan...

pikir2 balik cuti sekolah dah nak sampai ke penghujungnye...
si damia masih belum betul2 menikmati cuti sekolahnya...
hanya duduk di rumah sambil ditemani oleh atuk dan nenek nye...

Jadi aku bercadang nak bwk anak aku nie pegi ke Zoo Negara ari sabtu nie...
tue yg tak jadi nak buat OT...
3 hari lepas aku bagi tau berita baik nie kat dia...
sudahnya setiap hari dia tanya bila nak ari sabtu...
tak sabar nak pegi zoo katanya...
kadang2 sampai aku yg naik angin...
huhuhuhu

Esok cuti petang....
nak pegi Nilai...nak jemput adik aku yg belajar kat sana...
dia cuti semestar...itu pun hanya seminggu...
dpt jugak bwk wife aku pegi Nilai 3...
tipu lah aku kalau aku kata dia x suka pegi sana...
Hahahahha....

damia ngan khayra mesti seronok juge...
dpt jln2..jauh plak tue...

chau..

No comments: