Monday, May 14, 2007

Bungkus

Salam

Citer pasal futsal semalam....

Walaupun game semalam start kul 9 tapi aku kuar awal sebab nak singgah kat pasar tani...beli stokin (RM5 3 Bungkus) heheheheheh....pastu aku bwk motor slow2 dari gombak ikut MrR2 ke ampang nun...sampai sana pun idaklah terlalu awal mahupun lewat...sempat gak singgah kat restoran di depan sepital ampang puteri...cadangnya nak beli sebungkus air nescafe sama roti..alih2 pelayan tue kasi secawan air nescafe ais...malas nak bising2 aku minum kan aja kat situ....pastu terus bergerak ke sports planet tue....player2 team lain dah sampai then borak2 ngan diorang sambil tunggu sarapan yg dijanjikan...mcm2 adaa....berbungkus2 depa bwk.....meehoon goreng ada...kuih muih ada....pisang ada....oren pun adaa...air..? ckp je air apa yg korang nak, semua nya ada....tapi yg dpt free cuma 100plus sama air mineral aja...hehe

first game...walaupun hampir2 jeak seri tapi akhirnya kecundang....game kedua...player dah kepenatan...kecundang lagik......main pulak takde player gantian....cukup2 je player yg ada....game ketiga bermula dengan harapan setibanya keeper yg di nanti2....semangat mahu menang sangat tinggi sebelum kecundang lagiii....ish ish ish...game ke empat....mendahului satu jaringan dan mendominasi pada masa pertama tetapi pada separuh masa kedua player semakin keletihan dan akhirnya kecundang lagi memaksa team aku pulang awal setelah dibungkus ke empat2 game....adeehhhhh...

tapi aku tak pulang tgn kosong sebab aku bawa balik dua tisu yg di letak minyak gamat dan di bungkus ke lutut aku yg luka agak teruk setelah jatuh pada game yg pertama....hua hua hua hua.....ari nie baru terasa sakit2 badan...jln pun agak kengkang sedikit.....hi hi hi hi hi hi

terima kasih pada rakan2 yg telah berjuang...walaupun kalah tak bermakna kita akan kalah lagi tahun hadapan...mueheheheheh

salam

No comments: