Friday, March 28, 2008

Batuk

dah masuk 4 ari aku di serang batuk2...bukan diserang burung belatuk tau...diulangi "batuk2"
dah mcm2 jenis ubat batuk aku minum tapi masih lagi x nampak kesannya....

Se ingat aku lah...nie petama kali rasanya aku kena penyakit nie...
Tengah diserang batuk2 nie pun masih sempat lagi layan main badminton...
pastu mula lah terbatuk2 kat dlm gym...

huk huk huk huk

masa aku tgh menaip nie pun asyik terbatuk2 jee..tue yg aku taip 'huk huk huk huk'
nie pulak rasa nak demam...haiyaaa...

esok kena keje...bukan tak sukaa..suka sesangat....
masyukkkk...nak pulun OT bulan april nie...bulan may nak balik KG....hehehehhe

lain-lain: tak sabar nak mulakan hobi baru...pegi menembak...bukan menembak pakai senapang mahupun pistol tapi menembak menggunakan kamera baru aku tue....

da da

No comments: