Wednesday, June 04, 2008

Kembali Gegar

Salam

Hai Semalat kembali...
Huhuhuhu....hampir 3 minggu MC...
rasa cam 'segan' nak berkarya kat dlm nieh...

Alhamdulillah lutut dah semakin pulih...
bengkak still ada lagi...
pergerakan pun masih terbatas lagik...

xde apa nak citer lai..layan je lah gamba2 nieh...



Yg nie gamba2 masa sambutan hari ibu (Mak aku, Wife aku, Adik ipar aku serta Makcik aku)...mereka2 semua nie dah bergelar ibu...Saja lah pegi wat makan2 skit...tempat nya di ayam Bakar wong Solo kat ampang nun



Yg nie plak gamba yg aku petik masa kat kenduri kawen salah seorang anak kepada sedara belah ayah aku..lokasi nye kat Balakong (Yg dekat The Mines)..kalau x tau gak..bwk2lah gie jenjalan pusing kat KL...hehehehehe...Majlis nie berlangsung pada ari ahad lepas...

Nota: Perasan atau tidak dlm banyak2 gamba...mesti gamba aku yg takde...Yelah camne aku tak ader dlm gamba2 tue....aku yg tukang amik gamba nye...Ahaksssss

No comments: