Friday, July 04, 2008

Sukan edisi Mari Belajar Baling

Cam tahun lepas....
asal dekat2 ujung tahun jeak bermula la acara2 sukan....
mcm2 sukan ada..yg kuar peluh mahupun x kuar peluh...

antara sukan yg aku main ialah futsal...bolasepak..badminton...hoki....setakat main tue boleh la...
terer tue taklah....hehehheeh kekadang bowling pun main jugak...itu pun sebab nak kasi cukup korum jeak....ahaksss

ekceli lagi banyak sukan yg korang masuk..lagi banyaklah koleksi baju-bajuan
serta claim - claiman yg akan diterima....
hahahahah

Tahun nie aku x dpt join semua sukan2 nie gara2 kecedaraan lutut aku nie...
Sedih jugak woooo...
tahun ni aku cuma join main petangue (Petong - bila disebut)...
sumpah x penah main mahupun nak tgk org main...
2 ari lepas baru belajar main...nampak macam senang tapi bila main susah jugak...
boleh main atau tidak....aku pikirlah sendiri

Huhuhuhuhuhuh

No comments: