Thursday, September 04, 2008

Lampu Kelip - Kelip bukan Kuala Selangor punya Kelip - Kelip

Ari tue si damia ada tanya
"ba..bila nak pasang lampu nie..?'

"Nanti bila dah bulan ramadhan..kita pasang la" jawab aku

Lampu nye dah ada..tahun lepas punye...menyala atau tak, aku x pasti ...
maklum le setahun sekali baru nak nyalakan...kalau x nyala kena beli yg baru lah...
kat mydin ada banyak..rege nye sesuai dgn aliran tunai dlm beg dompet sekarang nie..
Hehheehe...

Ptg semalam dah pesan ngan adik aku...suruh dia beli ext wayar...kalau dia beli ari nie...
boleh lah aku pasang mlm nie...

dah 2 ari nie si damia ...belum sempat pun sampai umah dia dah tido...
x dpt lagik nak rasa berbuka dgn dia...makanan yg aku beli utk dia pun dia x sempat jamah...
susah betul nak suruh dia tido siang..asyik nak main jeee...

Kalau sampai umah dia x tido lagi mesti sure lah dia suruh nyalakan lampu tue...
Lampu kelip2 (org kata) siap ada lagu ari raye....hhhmmmm...

No comments: