Wednesday, May 13, 2009

Dari PD ke Kuantan - Part 2

Pagi2 ahad lagi aku dah bangun...
kul 9.30 pas sarapan terus bergerak blk ke KL
kul 11 sampai gombak...tukar beg baju dan bersiap2 nak ke kuantan pulak
Singgah mkn tgh ari kat Lentang...singgah lagi kat hentian gambang
sampai kat kuantan kul 5 ptg...carik hotel...susah betul jln kat sana
maklum lah 1st time sampai kuantan kan
last2 lepak kat Hotel Seri Malaysia jeak
mlm tue pegi mkn mlm kat Teluk Chempedak
Dah lapar giler tapi restoran yg aku pilih cam ci***
dari segi servis..kualiti makanan..mahupun harga amat2 mengecewakan
aku siap sound diorang (marah giler)

ari senin plak...bangun awal lagi sebabnya pendaftaran kul 8.30
ngam2 8.30 sampai sana
segala urusan selesai kul 11.30
dan terus blk KL...sampai KL 3.30 ptg
ah..sangat memenatkan

oh ye...aku ke kuantan satu family sebab menganta adik bongsu aku
dia masuk matrikulasi kat Gambang nun..Kolej Matrikulasi Pahang

Sekian lah laporan aku...
peace

No comments: