Thursday, September 30, 2010

Karangan Saya

Hari ini hari khamis, 30 September 2010...syawal yang ke 21...jabatan saya ada buat jamuan hari raya......ada sate...ada nasi tomato...ada ayam KFC..ada kek..ada buah buahan..ada kuih raya...macam-macam ada lah bak kata astro...

Saya makan tapi tak banyak lah...itu pun sudah buat saya kenyang..kenyang gilerr...makanan masih banyak tapi saya tengok muka rakan-rakan saya semua nya sudah kekenyangan..hehehe

takpe...petang masih panjang..nanti kita sambung makan balik...tak baik membazir kan...kalau x habis jugak nanti kita boleh bungkus...hik

akhir kata...sila lah lihat gambar yang saya 'petik' masa majlis tadi...


2 comments:

AdanyaKauUntukku said...

dah buat dah yek..ramai pakat2 buat open house....

Miann'z said...

hehehehe...kat situ kalau buat..jemput la ye