Tuesday, April 10, 2007

Sebelum dan Selepas

Kronologi kejadian yg berlaku minggu lepas

Jumaat 6 april 07 - aku tak masuk opis sebabnya aku bercuti...kenapa cuti..? sebab aku nak balik kg la...nak tgk anak buah yg ke 23...heheheh...se awal jam 9 dah kuar umah...berenti di hentian rawang utk ber sarapan...pastu 1030 bertolak ke destinasi...sampai di kg jam 1230...tgk baby then punggah brg dan terus rebah di depan tv hingga terlena dan akhirnya terkantoi sebab x pegi solat jumaat *hehehe*...230 pegi ke pejabat agama...nak amik kad perakuan nikah yg aku buat sebelum nie...dulu masa kawen perak tak buat lagik kad nie...rasa2nya baru lagik jeak...seterusnya singgah di pekan bt 5...membeli belah...huhuhuhuhhu..blk umah dan makan makanan yg dibeli bersama ahli keluarga...dlm 530 pas mkn rasa mata berat sangat...tido lagik sehingga jam 730...*heheheh*

malam..??
bangun - mandi - solat - mkn malam - tido balik sehingga pagi...*wa wa wa wa wa*

Sabtu 7 april 07 - bangun pagi ..mandi - sarapan...pastu pegi jemput kakak ipar kat umahnya
dia nak blk kg tapi husband nye keje...so aku pegi lah amik..ptg nya kuar ke pekan sebab beli brg skit...baby nak cukur kepala...hehehe...mlm cam biasa layan bola...sayangnya hanya liga perdana jeak yg boleh layan

Ahad 8 april 07 - jam 11 bertolak balik ke KL

abis dah




Sebelum dicukur


Selepas dicukur

Oh ye nama baby nie kalau aku tak silap lah # Amirah Syasya#






No comments: