Friday, April 13, 2007

Seram

Orang kata mimpi tue mainan tido...
ada gak yg kata tue lah mimpi berlaku bila nak masuk tido x basuh kaki...
tapi ada gak kadang 2 mimpi tue membawa tafsiran yg baik mahupun yg buruk...

tapi mimpi yg aku ngan wife aku alami nie x tau lah apa maksudnya...mungkin aku perlu merujuk kepada seseorang mengenai mimpi2 nie...mimpi yg boleh dikatakan agak ngeri atau lebih tepat kalau aku kata seram...tapi tidaklah se seram citer "jgn pandang belakang" walaupun aku belum dan mungkin tidak akan 'menonton' bukan disebabkan aku nie penakut tapi aku mmg x kan berkesempatan untuk pegi ke panggung wayang ... mungkin aku akan tgk citer nie bila adanya cd cetak rompak di pasaran...hehehehehe...

berbalik kepada citer mimpi aku nie...gini citer nyee...

kes aku : aku penah ber'mimpi' seperti kaki aku diangkat2... seperti kaki kanan diangkat dan disilangkan di atas kaki belah kiri...penah juga aku seperti bermimpi badan aku ditindih sesuatu yg amat berat...nak menjerit tapi x boleh...

kes wife aku plak : dia penah kata kat aku yg dia bermimpi ketika sedang tido didlm bilik ada seorang lelaki tua berpakaian putih masuk kedlm bilik dan mimpi yg baru aja di citerkan kat aku tadi nie berlaku mlm tadi...dia ckp ada binatang seperti lintah tapi agak besar skit sedang menggigit ibu jari kakinya...

gitulah kisahnye...amcam rasa seram tak...masalahnya aku rasa...asyik meremang bulu roma jeak....erk..!

No comments: