Monday, June 25, 2007

Paling Bawah

Sabtu lepas ada lawan bowling...aku main pun sebab dah takde org nak main dah...kira cam 'bidan terjun' je aku nie...bukanlah aku tak reti main...retiii cuma 'kurang' pandai je...hehehehehe....dah lah lama giler masa main tuee....

bowling tue main kat ampang superbowl time square...aku bwk sekali wife sama si damia...dpt gak si damia nie jln2...teruja bila dia tgk tempat permainan kat situ..siap nak naik 'roler koster' tue...hehehehhehe....tapi kesian kat mereka berdua sebab kena teman aku dari tgh ari sampai le ke pukul 7 mlm...dari 36 org peserta laki2 aku dpt tempat yg paling bawah...sedih tue tidaklah sebab aku dah kata aku nie kurang pandai main...dah di suruh main...aku bedal aja lahh...ahaksss...nak kena banyak pegi main kalau nak pandai kot...

No comments: