Tuesday, June 19, 2007

Sekadar cerita

Salam

Adeh..kesibukan keje...ntah dari mana dtg nye keje sebanyak ini..naik lotih di buatnya...errr...jap jap..ekceli sebelum nie pun banyak jugak keje tapi kali nie lebih sedikit dari yg biasa...

baru jap tadi 'bos' suruh pegi kursus lagik....kalau tak silap pasal dreamwaever....eemmm kursus pasal nak buat/design dept homepage ....seronok gak dpt gie timba ilmu tapi bila balik opis mesti kena tolong member yg tengah pecah otak design 'dhp' nie...aku takut aku sendiri tak dpt tolong...keje2 aku sendiri pun nie bleh tahan gak...ahakss

lupakan pasal keje...keje nie sampai bila2 pun x penah abis...ye tak

skit pasal wife aku ngan damia

sekarang nie kandungan wife aku dah masuk bulan ke 4....alhamdulillah setakat nie okey ....si damia plak tak sabar2 nak tgk adiknye... :)

* dah dekat 2 minggu x turun main badminton...gym tengah renovate...rindunya sama raket badminton akuu......

hehehehehehhe

No comments: