Friday, February 22, 2008

10 Tahun

Aku sendiri hampir terlupa...ekceli tahun 2008 adalah tahun ke 10 aku bekerja di mana tempat aku bekerja....maknanya mula2 aku berkhidmat tahun 1998 laa.....aku sendiri tak sangka udah 10 tahun aku bekerja....ish ish ish....

ingat lagi gaji pertama yg aku terima...hanya 657..itu blum ditolak itu dan ini....huh...tak boleh nak bayangkan la...dasat wooo....sekarang.? alahmdulillah..gaji pun dah banyak..pengalaman pun dah luas....dah ramai yg bertanya..bila lagi nak sambung belajar....cuma yg boleh aku jawab...err..nanti lah...hehheehehhehe

disini aku nak merakamkan jutaan terima kasih kepada beberapa individu yg membantu kerjaya aku di sini..antaranya nye ialah "auntie"..NHAR... dan ramai lagi lah.... :D...kalau idak tak tau lah mana arah tuju aku sekarang nie...

* tengah tunggu 'adiah' dari HR..bila lah nak anta survey....harap2 aku layak lah tahun nie...heheheh

No comments: