Monday, February 11, 2008

Cuti Panjang

Salam

hai jumpa lagi kita ye....meninggalkan key ell nie...lupakan semua keje2 yg ada kat opis nie....10 hari berehat sambil bermalas malasan di kampung....hehehehehe....amik cuti 3 hari plus cuti umum yg ada, tue yg dapat 10 ari...kebetulan pulak wife aku pun sedang menghabiskan cuti bersalinnye...

alhamdulillah..perjalanan pegi dan balik xde banyak masalah....juge tidak sangkut dlm kesesakan di highway....cuma yg tak best nye aku kena saman sebab memandu laju...."memandu laju 90km di laluan 60km....aaghh..kalau x bleh buat rayuan, sah2 aku kena saman RM300...banyak tueee....aku pun x perasan jalan tue 60km..aku ingatkan 80km sejam...hhmmmm

aku balik ke key ell ari sabtu..then ari ahad a.k.a semalam lah aku pegi anta adik aku balik ke 'U' dia kat Nilai...sempat jugaklah bersoping kat Nilai 3....hehehehehehe

ari nie ari pertama wife aku bekeje....emmm..ari pertama jugak si khayra di anta ke umah "ibu" nye....sedih plak rasanye tgk mata nye yg bulat memandang bila aku tinggalkan dia...tapi apa boleh buat....baba ngan mama nye kena keje untuk sediakan yg terbaik utk damia dan juga khayra...

ahh...mood sedih plak....keje atas meja nie banyak juge...sambung wat keje lah...

chowww


No comments: