Tuesday, April 18, 2006

Lesu

A'kum

ujan...?? bulan april nie bulan ujan kot....bukan nak merungut tapi itu lah kenyataan nye....hampir tiap2 hari kat KL nie ujan.....x ujan petang..ujan time tgh ari pulak.....hhhmmm...sian kat sesapa2 yg kena ujan erk....

huh..!!! buhsan sungguh time lunch nie........biasa pegi ke gym aja....nie injured lagik..kena stop balik...huhuhuh..nak makan cam xde selera...sebabnya aku dah biasa x makan tgh ari.....maybe badan aku dah penat agaknya....tapi aku taklah 'dera' badan giler2.....tapi itu lah.....lesu beb..lesu........

eerr...apa lagi erk aku nak tulis.....nantilah.......ikut ati malas aku nak tulis kat blog nie.....sebab nye aku x tau nak tulis apa........x tau apa nak citer apa.........asyik citer yg lebih kurang jeak..........kalau ada pun citer yg aku nak citer tapi itu terlalu peribadi wat aku.......kalau dah terlalu peribadi takkan aku nak tulis kat sini...ye tak..???? hehehheheheheh............tgk la next week......maybe ada citer pasal aku gie Melaka (insyaallah..kalau takde apa).......

chow


No comments: