Wednesday, April 26, 2006

Balik kampung

a'kum....

x sabar rasanya aku nak abiskan minggu nie...terasa lama waktu berlalu....eemm sebabnya ari sabtu nie mau balik kampung.......balik peghak......paghit buntaq......rasa cam dah lama x balik.......seronok gak duk kampung nie......balik 4 ari...sabtu...ahad...isnin (.cuti sempena ari pekerja sama)..pastu ari selasa tue mmg aku amik cuti.....dikesempatan ini aku nak ucapkan selamat ari pekerja kat kengkawan yg dah bekerja....minta ampun dan maaf kalau ada salah dan silap dengan pesanan kuih donat yg tak jadi tue simpan skit utk aku..... ...ewah cam ucapan samat ari raye gitu.....salam.....chau shin

la nie tgh layan lagu nie:

Jauh Mimpiku

Artist: Peter Pan

Pernah kusimpan jauh rasa ini
Berdua jalani certa
Kau ciptakan mimpiku
Jujurku hanya sesalkan diriku
Kau ciptakan mimpiku
Dan itu hanya sesalkan diriku
Ku harus lepaskanmu
Melupakan senyummu
Semua tentangmu tentangku hanya harapku
Jauh ku jauh mimpiku dengan inginku


hiyaakkk....!!


*** Takziah wat rakan sekerja aku yg kehilangan isteri tercinta..telah pulang ke Rahmatullah pada 25/5/2006 akibat kemalangan.....rasa sayu aku melihat 3 orang anaknye yg masih kecil... :(

Al-Fatihah


No comments: