Wednesday, May 03, 2006

Salam

A'kumm...

yehaaaa........selamat kembali.......selamat abis bercuti.......selamat bekerja kembali...ekekekke....keje 3 ari pastu cuti balik......ahaksss..............rindu erk..?? salam kerinduan....salam kemesraan...salam keceriaan......salam bersalaman..huhuhuhuh.....korang2 nie seronok ke bercuti...........hehhehhehe....aku..? uh..penat seh balik kg....jom jom aku citer skit........

Perjalanan yg dirancang pada mulanya selepas balik dari keje terpaksa di tangguh ke ari sabtu....yelah..kita hanya merancang..tuhan yg menentukannya.......so se awal pagi aku dah bersiap........830 dah kuar umah dr rawang........berenti sarapan kat hentian rawang nun....lebih kurang kul 930 bertolak ke destinasi.....turun Lumut dulu.......banyak gak kete ari tue..memasing nak gie bercuti agaknyaa....pecut punya pecut......1130 da sampai kat lumut..peeghh 2 jam jeak..cam tak caya..tapi PERCAYALAHHHH..!! ekekekeekek......sampai kat umah kakak..aku rehat jap....golek2 kan badan..letih seh........pastu petang gie ke teluk batik.........bukan men seronok anak aku nengok laut...........lama gak kat tepi pantai tue.......










itu kisah ari sabtu ..ahad pulak........pagi jugak...lepas sarapan pagi ......aku bertolak balik ke kg....eeemmmm..kena drive lagik...21/2 jam jugak...uh..!! letih beb.........tapi nak buek apo..layannnn kan ajaa........sampai jeak kat kg terus aku layan mata...ngantuk beb...asal balik kg jeak mesti nak tido jeak kejenyee.....huhuhuhuhhuhuh......tapi kan..betul woo..balik kg nie rasa tenang jeak........nak pulak masa waktu pagi.......udara segar dan nyaman jee......tak bergaduh ngan jalan jem...ekekekekek.............leh tgk monyet..ahaksssss....yg paling best mancing........tkp ikan sepat........alahai......org kata baru nak menyusu..kecik bebenor........dapat gak lah 10 ekor.........

ari senin......ari cuti pekerja.........tapi kebanyakan org2 disini yg bekerja di kilang semuanya keje...nak pulun triple katanya.....(3 kali gaji sehari sebab keje time cuti).....uh..! aku plak berjalan2 ke umah2 kak ipar aku.....letih seh......keje makan jeak..dah rupa ari raya pulak..........rasa nak pitam makan........jln punya jln sampai ke mlm lah jugak.........aaagghhh...serius penat.......

ari selasa plak..balik ke KL.......sesudah 3 ari bercuti....dapat bangun lewat..rasa malas pulak nak balik kl...huh..!!......pulak tue sepanjang jalan kat highway ujan...ujan selebat lebatnya........yg best leh jatuh tergolek masa berenti kat hentian tapah.....aduhh...sakit kepala lutut nieh........sampai kat rawang lebih kurang kul 6 petang.......aku gie gunting rambut sama carik henpon baghu (camne la henpon leh masuk lam kolah air nie..lama x mandi kot...kan terus jahanam).............kul 730 mlm gaklah sampai umah......







key..layan kan ajaaaaa...

hello...hello :) :) :)






No comments: