Thursday, May 11, 2006

salam warga kota

a'kum..
selamat pagi...huh..!!ari nie badan aku tersangat lah letih....langkah aku juga lesu seperti bandar kuala lumpur....yg mana setiap petang ujan......ya ujan laa.......siap sesetengah tempat yg banjir lagi.......huh !! .......macam semalam saja hampir 3 jam aku tersangkut dalam jem.....huh..!!! hampesssss...........sampai wife aku tegur "ha..mia kalau baba dah ckp merapu dia dah naik angin tue....kita diam erk.." betul aku ckp......tensen yg sesangat...memang menguji kesabaran sungguh......pukul 10 mlm sampai umah.......eemm....rasa malas je nak wat keje........

minggu nie keje sampai ari nie jeak...pastu cuti 3 hari beb.......esok jumaat hari wesak..pastu sabtu sama ahad mmg cuti umum.......takleh nak kemana2.....sabtu nie aku kena pegi ke bukit jalil.....ada sambutan hari pekerja...yup hari pekerja 1 aribulan cuma sambutannya di buat lewat sikit......kenapa.??? yg tue aku tak tau....ahakssss......bank nie baik wooo..siap bagi baju batik....lawoooooo.........mlm sabtu plak..game yg aku tunggu2.......team peberet aku main..liverpool lawan west ham.....final piala FA........yeah yeah yehaaaaaa.............

okey......minggu nie pun ada hari yg istimewa .......ada yg panggil mak..ada yg panggil ummi...ada yg panggil mummy....ada yg panggil ibu..........itu lah dia HARI IBU.......hargai la jasa ibu anda .........yg mengandungkan kita...yg menyusukan kita...yg menjaga kita dari kecil hingga lah ke dewasa.........eemm......sempena hari ibu nie.....apa yg korang bagi kat ibu korang yee........cam aku...hehhehhehe.............tiap tahun aku mesti bagi bende nie......nak tau ke..??....aku mesti bagi'tau' yg ari nie itu ialah ari ibu......hehehhehehe..........

"Oh! Ibu
Kau kasih sejati
Kutaburkan doa
Untukmu ibu"


oklah....selamat bercuti wahai warga kota........hati2 dijalanraya..hati2 dlm apa jua yg korang akan lakukan........jumpa lagi minggu depan......chow salamssss......


No comments: