Friday, May 26, 2006

Selamat bercuti..selamat berhujung minggu

Salam jumaat pada yg selalu singgah di sini... :)
nampak gaya nye ari nie aku kena pegi ke masjid sorang2 la...member aku si sham tue cuti petang pulak.....ada hal katanya..nak pegi BSN....huuhuhuhu.....bukan xde member lain tapi aku lebih suka kalau pegi sendiri aja...boleh pegi lambat skit...x pun boleh kuar awal skit...jln2 kat sogo nun...ada sale lagi ke.?? hahahha....sogo nie tiap2 minggu ada wat sale...dasat eh.....

esok..?? eemmm ada game bolasepak.....aku main utk AG M'RAK.....insyaallah aku cuba wat yg terbaik...ekekkekekeke...bergantung pada stamina jugak.... rasa-rasanya cam pancit jeak....ahaksss

Pada budak2 yg masih bersekolah seronok lah..ari nie last day..pastu cuti panjang tue..lebih kurang 2 minggu erk.....tapi tempias masih kena pada org2 yg bekerja....hehehehhe...kurang skit kesesakan jalan raya nie.....aku pun x tau kenapa..asal cuti sekolah jeak jalan x sibuk sangat....clear beb...15 minit bleh sampai opis..naik kete nieh.....bergantung jugak korang dok mana..cam aku dr gombak ke opis aku nie lebih kurang 15 ke 20 minit jeak kalau jln clear....cuti sekolah nie ramai gak ibu bapa terutamanya ibu bapa yg ada anak bersekolah la akan turut bercuti jugak..gie jalan2 gitu....gie bercuti yg pastinya ke luar dr kawasan KL nie......apa2 pun selamat bercuti selamat berhujung minggu......yg paling penting berhati2 di jalan raya.....bukan takat di jalan raya aja..kat mana2 pun lah......adiosss.......salam.....

cam biasa.....lagu ari nie...layannnn


Lihat, Dengar, Rasakan

Artist: So7

Dia telah berdiri
Coba berlari
Tak pernah dia jelang
Hidup yang inginkan

Kilau hari-hari
Dan birunya langit
Terhapus rasa indah
Terpejam oleh lelah

Dalam lelahnya mata
Nikmat dunia menjelma
Sejenak dia berharap
Malam tanpa batas

Bunda s'lalu tanamkan
Jangan pernah menyerah
Jalani dan panjatkan
Kelak syukur kau ucapkan pada diri Nya

Kumohonkan
Mudahkan hidupnya hiasi dengan belai Mu
Sucikan tangan-tangan yang memegang erat harta
Terangi harinya dengan lembut mentari Mu
Buka genggaman yang telah menjadi hak mereka


No comments: