Wednesday, May 31, 2006

Tindih

a'kum

bende yg aku nak citer nie berlaku masa ari sabtu minggu lepas...ari nie dah ari rabu..aku rasa blum basi lagik kot citer aku nie....kalau basi sekali pun aku tetap gak nak tulis kat sini....heheheheheheheheheh......nie nasihat dr aku..sapa2 yg betul2 berani jeak leh baca...takut ada yg x bleh tido mlm kang......tapi ok gak..bleh belajar dr sekarang utk tak tido mlm..sebabnye lagi 2 minggu world cup dah nak mula....main kul 3 pagi tuee...ok ok..kita berbalik pada citer aku yg asal......citer nie kira seram gak lah..bleh naik bulu roma..bulu lain aku x tau..wakakakakkaka..aisey gelak lagi.....korang penah kena 'tindih' x masa tgh tido'..??? bende nie lah yg berlaku kat aku mlm sabtu lepas ....(aaiikk..citer baru nak mula..aku yg dah naik seram) biasanya aku akan tidur kat ruang tamu jeak..anak sama bini aku akan tido dlm bilik...(ni masih fobia kes umah kena pecah masuk la...dok jaga2 jugak..mana lah tau pisang berbuah 2 kali kan).....masa nak tido tue lebih kurang kul 12 kot...aku rasa cam kaki aku dialihkan....tapi aku wat tak perasan jeak....mungkin mainan perasaan aku jeak..2 kali beb bukan sekali.....pastu aku terlelap lah cam biasa....pastu aku rasa macam ada bende sedang menindih aku...nak bergerak tak boleh..aku nak menjerit tapi suara macam x mau keluar......aku cuba lagi gerakkan tgn aku...aku cuba lagi menjerit....rasa cam sesak napas wooo....aku x tau berapa lama lah aku kena tindih...yg aku ingat bila aku bleh bergerak..sama menjerit..aku sebut Allahuakhbar 3 kali sekuat2 hati aku.......masa tue bola roma jgn ckp lah punya lah meremang....satu lagikan..aku tido suka dengar radio.....biasanya siaran era tue elok jeak takde gangguan...tapi mlm tue siaran era tak berapa elok..mcm ada gangguan gitu lah...elok dah sedar aku bangun pastu masuk lam bilik......pastu esok pagi nya aku citer kat wife aku.....pastu dia ckp lah "tue lah tido tak baca bismillah"....ntah lah..mungkin jugak....huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu....maybe penat sgt tue yg terlelap kot...sebab siangnya aku ada game bola kan.......tapi org kata kalau badan penat sangat pun boleh jadi jugak ..ada org kata jugak..kena ubah tempat tido kita.......ntah lah..aku pun x tau.........yg pasti aku masih tido di ruang tamu tapi aku ubah skit cara aku tido.....hehehehh..alhamdulillah xde kena lagi....

seram x..alah kira seram gaklah niee....kalau korang rasa bulu roma korang meremang tue kira seram la..kalau tak ...itu aku x tauu...ekekekkekekekk

layan pulak aku dengar lagu niehh.......hahahahaha.....dak hazama tue nyanyi masa konsert prelude AF4.......layannnnnn

Zakiah

Artist:Sweet Charity

Zakiah, Zakiah, penari gurun pasir ternama
Zakiah, Zakiah, terpesona aku melihatnya
Zakiah, Zakiah, begitu panggilan namanya
Semuanya yang melihat tak akan dapat melupakan

Oh aku terpesona lirikan mata
Goyang pinggul dan senyumanya
sayang, hanya sepintas Zakiah lalu menghilang
Kini hanya tinggal kenangan

Zakiah, Zakiah pastikah aku berjumpa lagi
Oh Zakiah, tak sabar rasa hatiku menanti
Zakiah, Zakiah tak seorang pun dapat mengerti
Bila kukatakan, aku selalu merindukannya

No comments: