Thursday, June 01, 2006

satu..dua..tiga..ampat..lima...enammm...

a'kum

Dlm bising punya bising...diam punya diam....sedar x sedar udah bulan jun...maknanya kita dah berada dipertengahan tahun 2006....dari bulan jan hinggalah ke bulan jun nie...mcm2 bende yg berlaku sepanjang nam bulan nieh....ada duka juga ada ketawa....hahhahahaahah......

saja memfree kan diri nieh....ntah lah aku rasa dlm minggu nie aku sibuk sesangat..mengalahkan PM.....sebelum nie bz jugak lah tapi x lah sampai camnie.....semua keje dan dan nak sekarang jugak.......aduhh.....penat skit lah.....haiyakkkk....

hah..!! yg nie pun satu kes jugak.....aku ingatkan cuti sekolah nie jalan x sesak..rupa nye makin teruk sesak nye..memanglah pagi masa gie keje lancar jeak...nie masa balik punya citer.......jln dari selayang ke rawang....cuti2 sekolah nie aku rasa sesak gila jalan nieh....masa budak2 sekolah idaklah se sesak camnie......huh!!!!...cuti sekolah jln sesak...tak cuti sekolah pun jalan sesak jugak......hua hua hua hua hua....(tue lah dok jauh2 lagi...)...ekekekekekekeke

psstt : sedang belajar tak tido mlm..world cup punya citer lah nie.....walaupun badan letih aku sanggup...ekekekekkek

Lagu Tiga Kupang

Artist: xPdc

Lagu tiga kupang
Saku penuh padi
Enam ekor burung
Masuk dalam kuali

Bila sudah masak
Burung nyanyi saja
Tentu sedap makan
Beri pada raja

Raja dalam rumah
Buat kira-kira
Suri dalam rumah
Makan roti gula hey...

Dayang tepi kolam
Mahu jemur tepung
Datang burung hitam
Patuk batang hidung



No comments: