Thursday, June 22, 2006

Semalam dan Hari Ini

Seperti yg aku bagitau sebelum nie..petang semalam aku gie tgk sepupu aku yg baru bersalin...baby girl..putih seh kulitnya..comey sungguh..(sori kemera lupe mau bwk...so xde gamba lah..insyallah esok aku upload)...lama x lama lah aku kat sepital semalam..sejam setengah jeak...eemm...mlm tadi aku tertido awal...mula2 tue tgk bola, Portugal lawan Mexico tapi baru 15 minit game mata aku dah tak larat nak celik...ntah kenapa aku rasa sangat letih semalam (mungkin sbb tgh ari tue aku lama sangat main badmnton kot)...sebelum tido aku set alarm pukul 3 pagi...cadangnya nak bangun nak tgk bola jugaklah kali nie argentina lawan belanda...mmg aku bangun pun..aku on TV 10 minit pertama aku masih lagik tgk bola pastu cam biasak la TV yg tgk aku tido...ahaksss

-----------

Pagi nie aku brekpes kueh tiau goreng...air nye cam biasak la..nescafe tarik...aku makan separuh jeak..takleh nak masuk lagi...wife aku tanya...skit jeak makan...aku kata a'ah jeak...kenyang aku cakap...tapi ikutkan taklah kenyang mana pun cuma masalah utama ialah x sedap...kalau dah x sedap kita lapar macam mana sekalipun ...mmg hilang selera nak makan...


"Dewasa ini kita saling merayakan
Kejayaan yang akhirnya membinasakan
Apalah gunanya kematangan fikiran
Bila dijiwa kita masih lagi muda dan mentah"

No comments: