Wednesday, June 28, 2006

Penyakit Berjangkit - Malas

A'kum

Rasa malas nak update blog nie..walaupun aku penah kata yg aku akan update blog nie tiap2 ari..ada 2 perkara yg menyumbang kepada kemalasan utk aku update blog nie

Satu
Faktor keje yg melambak dgn erti kata lain banyak keje lah...la nie mcm2 keje yg nak kena dibuat (cam klaka jeak ayat nie)..bila dah byk keje secara otomatik nye aku akan keluarkan perkataan 'sibuk' atau 'bz'..alah cam lah tak biasa pulak..(pasti yg ada yg akan gelak bila aku kata yg aku nie sibuk)..aku akan kata terpulang lah pada korang nak ckp apa sekali pun..nak percaya atau tidak...hak hak hak hak

Dua
Aku dah tak tau nak tulis apa lagi..aku nak citer bende yg aku buat weekend lepas...sumpah aku tak ingat (lebih kepada kemalasan..aku malas nak pikir apa aku buat..aku malas nak susun ayat)..kalau aku update senin lepas maybe aku bleh lah ingat apa yg aku buat..org kata masih bersemangat..nieh dah 3 ari jadi malas lah..

aku nak sembang pasal wel kap..huh..!! apa lagi yg aku nak tulis..banyak sangat dah citer pasal wel kap nie...kat suwat kabar..kat internet semua ada..kat astro lagi lah..macam2 adaaaaaa........yg aku tau dah sampai peringkat suku akhir..(huhuhuh ..da nak abis da wel kap nieh) brazil sama england teruskan perjuangan anda sampai ke final..peace..!!!

Nak suruh aku tulis gossip..hehehehhe seyes aku bukan seorang kaki gosip..aku bukan paparazi..aku bukan juga wartawan majalah rambutan...ekekekkekeke..pokoknya aku tak pandai nak bergosip-gosip nie la..ekekekekeke..

Ok.. aku citer apa yg aku sedang buat sekarang nie..sudah tentu aku tgh menulis entry nieh..hahahah..baru balik dari gim...aku tulis entry nie sebelum aku turun tadi, tak sempat nak abiskan..so aku samb lah nie (baru nak samb dah dapat keje lagi..heheheh..nak gie anta memo ..pastu x samb dah...tunggu aja next entry)....choww..layannnnn

No comments: