Thursday, June 15, 2006

demam bola

Sejak semalam badan aku x berapa nak sihat...mula2 selsema ntah camne leh jadi demam pulak...mlm tadi tertido awal..agaknya sebab ubat selsema yg aku makan kot...mmg kalau makan sebiji pun dah cukup wat kita mengantuk..nieh aku telan 2 biji terus...pastu telan 4 biji panadol...gile seh aku...tido siap pakai selimut sama setokin...huh ! x dapat layan 'wel kap' mlm tadi...pagi nie badan masih sejuk2 lagi..selsema nie pun still ada lagi..cuma dah agak kurang skit... x mcm semalam...nie lah kot yg dikatakan demam bola...mungkin gak sebab x cukup tido..yg diorang nie pun main kul 3 pagi waktu mesia apa hal...dah takde waktu lain ke


aduh..!! demam...ekekkeke


sekarang nie mcm hal2 yg berlaku kat tempat keje aku nieh...ada yg puas hati...ada jugak yg tak berpuas hati...aku nak citer pun dah naik malas...bukan apa takut nanti apa aku tulis nie jadi panjang berjela...boleh jadi kontroversi...boleh jadi gossipp...yg paling aku takut nanti, aku sama ngan korang sekali x paham apa yg aku tulis...huwaaaaaaaaaaaa..cuma yg leh aku citer skit kebanyakan kakitangan kat sini x puas hati pasal penstrukturan gaji yg baru nie...kenapa..??? malas seh aku nak citer..." yg gaji besar bertambah besar lah gajinya...yg gaji kecik nie tetap keciklah gajinya.........hehehehehheehh..rasa mcm nak cari keje lain jeak...nak tukar angin (kata orglah) ...tapi sekarang nie bukan senang nak cari keje..budak2 yg baru kuar unibersiti pun blum tentu dapat keje..ye tak..??

layann...




No comments: