Monday, June 12, 2006

Disebalik cerita

a'kum

salam ceria wat semua...selamat berjumpa lagi di minggu yg baru...semoga sihat2 belaka ye tak..?? kalau aku yg tak sihat dah tentu tak berupdate blog nie kan..kalau korang yg tak sihat dah tentu pulak takde sapa yg nak baca entry aku..ye tak..???

cam malas pulak aku nak citer pasal wel kap nie..korang pun dah tau keputusan bagi perlawanan yg dah berlangsung...kat TV..kat suwat kabar..kat radio..semuanya banyak bercerita pasal wel kap nieh kan...aku nak ckp banyak pun aku bukannya pengulas sukan..ye tak..?? hehehheehe

mlm sabtu lepas...mungkin nie satu sejarah baru dlm kehidupan aku setelah 28 tahun hidup...hihihi...kami satu keluarga..satu keluarga yg besar keluar bersama gie makan kat luar...sebelum nie takde sehhh...takat makan ramai2 kat umah tue biasalah...tapi kali nie makan malam kat luar...Restoran Wong Solo Ayam Bakar menjadi saksi...ecehh....ahaksss...

hah..! citer pasal restoran wong solo nie...restoran yg berasal dari indonesia nie terletak kat Ampang (dekat2 dengan balai polis ampang yg baru tue) masakan nye semua bercitarasakan dari indonesia lahh dan menu utamanya ialah Ayam Bakar..mmg klass beb ayam bakar dia...ada gak menu spesial yg lain cam daging dendeng...gado-gado...pecel ikan keli...sotong sambal petai...ayam penyet...dan sayur kangkung goreng...mungkin namanya nampak cam pelik skit...tapi rasanya beb..peeghhh..tue bab makanan..bab menuman pun namanya bes jugak...ekekek...yg paling bes sekali minuman nie..jus poligami ...hahahahah....ntah lah apa rassanya....apa2 pun kalau korang nak tau lebih lanjut korang pegi jeaklah kat restoran tue...rasa senirik....ekekekekke...jgn takut kalau pasal harga...bagi aku harganya berbaloi dengan kelazatan makanannya...percayalahhhh...kat restoran nie gaklah korang bleh pilih samaada nak duduk ateh kusi atau makan duk bersila....pilih jeak..yg penting sapa cepat dia dapat....heheheheh......

tapi betul aku ckp..makanan kat situ sedap2 wooo..kalau idak takkan lah pengetua AF4..alah Ramli sarip tue lah..dia pun makan kat situ gak ...ngan family dia rasanya..aku jumpa mlm sabtu lepas gaklah..siap dia yg tegur aku..hahahaha..cam aku plak yg gelemer... ahakss...

nie aku citer pasal aku pegi makan ke atau nak promote restoran wong solo nieh...ekekekek..alah...layan kan aja laaaaa.......zasssss....

Quote of The Day:
  • To me, photography is the simultaneous recognition, in a fraction of a second, of the significance of an event.
Henri Cartier-Bresson

No comments: