Wednesday, June 21, 2006

Tiada Hala Tuju..Kosong Semata2

Sebenarnya aku takde idea nak di tulis utk entry kali nie...eerr..ekceli idea tue banyak dlm kepala otak nieh...cuma bila terlalu banyak kekadang ia wat aku semakin x tau apa yg nak aku tulis...ikutkan dah 2 - 3 kali aku padam entry yg aku tulis tadi...sebabnya aku takut apa yg nak cerita nanti akan disalah ertikan..."alah macam kes adlin sama saleem pulak"...huhuhuhuhu...entry ari nie lebih kepada cerita kosong yg takde hala tuju akibat gangguan daripada sistem pemikiran yg sedikit rosak akibat pengambilan ubat pening kepala yg lebih dikenali dengan nama 'panadol' di kedai runcit mahupun pasaraya...hahhahaha..ye kosong...cerita nye sangat panjang tapi sebenarnya kosong didalamnya seperti satu donat yg besar tapi bila di makan kosong di dalamnya.....ruang2 yg besar tue hanya dipenuhi dengan angin semata2...tapi aku pedulik apa..ini blog aku...ikut suka aku lah mcm mana sekali pun aku nak wat..ikut suka aku la apa aku nak tulis...boleh ke aku wat camnie...??? tapi sememangnya aku berhak wat camnie pun...betul tak..??? kalau x betul tolong betulkan aku...kekekekekeke...kenapa takde hala tuju..?? seperti yg aku kata aku x tau nak tulis apa cuma aku teringin meletak entry setiap ari kat blog aku nieh...walaupun sekadar hanya perkataan "Assalammualaikum"...

eemmm...petang nie aku cuti...yup cuti separuh hari...bukan aku malas nak wat keje ari nie..bukan jugak sebab 'gangguan emosi'....cuma wife aku mengajak bercuti sebab nak melawat sepupu aku yg baru bersalin semalam...dapat baby girl..diulangi Bercuti sebab nak tgk Baby...cuma apa yg diberitahu kat aku..sepupu aku nie terpaksa dibedah sebab baby degil sangat nak keluar...dah 2 ari dok dalam sepital tue (hospital bersalin kuala Lumpur)...so bukan bersalin normal lah...sebelum gie melawat aku nak amik damia dulu...si damia nie sangat suka tgk baby nieh...teringin adik sama kot...hahhahahahahaha...aku sendiri pun ramai yg dah bertanya...kengkawan...rakan sepejabat...sedara mara...bila nak tambah sowang lagi...si damia dah besar tue...aku cuma kata.."nantilah"....akan ada cuma kena tungguuuuuuu.....ekekekekek..tapikan kekadang aku gelak sowang2 bila teringat ayat nie...lebih kurang ginilah " Semakin ramai isteri semakin banyaklah rezekinya"...ayat nie aku baca masa aku gie makan kat Restoran Ayam Bakar Wong Solo yg aku citer dalam entry aku sebelum nie...ingat tak.???tapi betul beb tauke yg empunya restoran tue ada 5 orang isteri...siap ada gambar lagi..x caya korang pegilah tgk kat sana...wachaaaaaa.......jgn salah paham aaaaaa.....sekadar penambah cerita utk entry ari nie aja...takde maksud apa2 pun...jom larik..larik...larikkkkk.....huh huh huh huh huh ....

sebelum aku semakin lupa diri....eerr maksud aku sebelum aku semakin hilang arah dlm tulisan aku nie baik aku berhenti.. S.T.OP...bukannya apa aku nie bukannya seorang penulis yg baik...sekadar menulis apa yg melintas di dlm pemikiran aku...mungkin aku perlukan sedikit bahan bacaan yg boleh mengaktifkan daya pemikiran aku (macam gunung merapi yg sedang aktif) agar lebih baik...asyik2 baca majalah UJANG jeak...jiwa pun dah macam kartun...ye kee....ntah lah...korang rasa..??

psstt : sebelum balik tgh ari nie..aku akan ke gim seperti biasa dulu..pastu baru balik...


No comments: