Tuesday, June 06, 2006

Kawen


ahad 4 jun 06
yeha..yehaaaa.....selamat pengantin baru wahai sahabat aku.....eshadiq dan rahayu....semoga berkekalan hingga ke anak cucu....huh..!! jauh sungguh ye ke rumah pengantin pompuan nie..ingatkan dekat aja...tue dia ke hujung kg....pada hal kat hulu langat....pestaim sampai ke sg lui hulu langat....sumpah jauh beb...tue blum lagi dgn jln jem nyee....sepanjang jln ada aja kenduri kawen..maklumlah cuti sekolahkan....

yelah..kata nak pegi kenduri kan....so dr pagi lah aku x makan....mana nak tau tempatnya jauh + jln jem....bertolak dari umah kul 1230..dekat pukul 3 baru sampai....seyes lapar giler....sampai2 je kat sana sedang elok pengantin tgh amik gamba ateh pelamin... so sempat gaklah tumpang sekaki...hahhahahahahah....pastu....tak reti2 nak mencekik....si damia dah mengamuk..lapar lah tue....perut aku pun dah nyanyi lagu keroncongnya......ekekekeke.......yg untungnya dtg lambat2 nie sbb xde owg....bukan xde..maksud aku tetamu dah x ramai..so nak makan senang skit x payah nak cari tempat kosong...pastu kalau nak tambah pun x lah segan sangat...(aperda mkn kenduri leh main tambah2) ahaksss.......part yg nie bes....lauk ayam masak sambal dia mmg ada kick la, lantaklah..kickboxer ke..flying kick ke..mmg ayam masak nie peberet aku nieh... aku amik nasi skit jeak..aku lebihkan laukk ayam nie...hahhaahhaha......."sungguh enak dimakan begitu saja..00000" sehingga menjilat jari :p .......makan tetap makan tueh walaupun tgh diet ..........itu lah moto aku sekarang nie....haiyakkk....ye ke...leh ke camnie...?

udah puas mencuba nak upload gambar pengantin..malangnye tak boleh...mengong punya server...apa2 pun nie lagu utk pengantin baru nieh


Selamat Pengantin Baru

Artist:hijjaz

Song Category: Nasyid
Bila dua hati dah terjalin
Selamatlah pengantin kami doakan
Moga redha Allah bersinar selalu
Tanda bermula bahtera hidup

Dalam melayari bahtera rumahtangga
Ada masa tenang dan masa gelisah
Jangan nafsu diikut melulu
Sabar dan kemaafan itu perlu

Beginilah resam manusia
Tak lari dari ketentuan Ilahi
Suami ketua isteri pembantu
Melangkah hidup saling berpadu
Susah dan senang hadapi bersama
Moga kekal ke anak cucu

Moga kekal hingga ke syurga



No comments: