Monday, May 22, 2006

Satu

Salam warga kota....selamat menempuh satu lagi minggu yang baru... ari senin yg lesu..mendung aja kat luar tue....huh..!!! teramat nye malas lah nak keje ari nie.....asal ari senin jeak malas nak keje...asal malas nak keje mesti ari senin...


eemmm..semalam kaki kiri aku pun sakit...sakit sendi kata Dr....petang semalam gie klinik...udah makan ubat jadi sakitnya dah semakin kurang...risau gak aku mana tau sakit nye melarat.....nanti x leh pegi ke gym pulak......hujung minggu nie pun ada game bolasepak...kat stadium Jln raja Muda....harap2 kaki aku nie dapat baik lah.....

aduhh.....!!! kecelaruan minda...x tau lagi apa nak di tulis.....chowwwwwww...

Satu

Artis : Dewa

Aku ini adalah dirimu
Cinta ini adalah cintamu
Aku ini adalah dirimu
Jiwa ini adalah jiwamu

Rindu ini adalah rindumu
Darah ini adalah darahmu

Tak ada yang lain..selain dirimu
Yang selalu ku puja ouo
Ku sebut namamu
Disetiap hembusan nafasku
Kusebut namamu
Kusebut namamu...

Dengan tanganmu aku menyentuh
Dengan kakimu aku berjalan
Dengan matamu ku memandang
Dengan telingamu ku mendengar
Dengan lidahmu aku bicara
Dengan hatimu aku merasa


sampai bila.?????

No comments: