Tuesday, May 09, 2006

citer pasal sukan

Man = 'Zaid, Bola sepak apa citer.....takde email pasal sapa nak main pun..?'

Zaid = 'ada...ada..nanti diorang akan email'

Man = 'main ke tahun nie..aku rasa cam tak ghamai yg bleh main nie'

Zaid = 'insyaallah main..tapi nak main keeper ..bleh x.?'

Man = 'uiksss......dah semua nak main keeper nieh...sapa yg nak berlari plak'

Zaid = 'ntah le....(sambey gelak sama2)....aku rasa x leh lari..dah cuba..lari sekuat2 ati tapi cam tak mau pegi'

Man = 'pulak...kalau ko dah cakap camtue...yg ari2 gie jogging dah tak leh lari..apa tah lagi aku nie......(ekekekekek...gelak lagi)

Sedikit perbualan aku ngan member masa kat dlm bilik persalinan masa turun ke gym semalam...ekekkek......udah lama x main bola...udah pancit org kata....ahaksss......nie pun dlm proses 'pengecutan' badan.....wallaaaaaaa..... :).....harap usaha yg aku lakukan nie berjaya...aminnn....

eemm.......cakap pasal sukan nie......dlm bulan 5 sama bulan 6 nie banyak aktiviti sukan yg bank akan anjurkan.......tgh bulan nie ada bola tampar.....pastu ada badminton...pastu bolasepak..pastu ada futal..pastu akan ada olahraga......peeeghhh.....insyaallah badminton sama bolasepak sama futsal aku akan join sama........sebab nie sukan peberet aku...huhuhuhuhuhu.......olahraga..?? emmm....acara lari2 cam 100m..200m..400m nie kompem aku x masuk....sebabnye mmg aku x minat......yg aku suka cuma lompat jauh...sejak dari sekolah lagi aku suka acara nie..walaupun x menang aku tetap suka acara nie........

"lompat si katak lompat...lompat lah tinggi-tinggi"....ekekekekkekekek......


Aduh..apsal ari nie aku di landa demam kemalasan.....ah..! keje manyak jugak nie....eemm..kat mana aku nak mula yee..??? dah lama aku takde dilanda demam nie...wakakakkaakakak.. huh.......!!!!....man bangun..bangunnnnn...........




No comments: