Tuesday, May 16, 2006

Selamat hari Guru

16 mei 2006..ari nie bukan setakat ari selasa...tapi hari nie juga ialah hari guru sedunia.....walaupun dah lama aku meninggalkan alam persekolahan..aku tak pernah akan jasa guru2 yg pernah mendidik aku dulu....walau tak setinggi ilmu yg aku belajar itu bukan salah mereka..salah diri aku jugak....yelah..malas belajar..banyak main..mungkin jugak tahap penerimaan pembelajaran aku yg sederhana jugak kot....

masih ingat akan kata2 nie " awak semua mesti belajar rajin...nanti tak menyesal kemudian ari.....takkan bila awak semua dah abis sekolah dah susah nak masuk 'U'......baru nak beringat..baru nak belajar rajin2...".......


Selamat hari guru kepada semua guru2 di malaysia ....teruskan cita2 murni mu itu mendidik anak bangsa.......ewah....ahaksss.......



haiyaaakk..!!

" Man...!!..."


'yup....ada apa kak...'

"berapa umur man erk.."

'alah kak...kira udah tua jugak....tahun nie udah 27 tahun'

"27 tahun ke....alahaiiiii....."

'naper kak..betul lah 27 tahun...x caya ke'

" laaaaa..ingatkan akak man baru jeak 21 tahun"

'21?? hehehehehe..tima kasihhh'

muhehehhehehehhehe...sib baik leh cover masa tue...kalau idak dah tentu koyak suar......wakakakakkakakaak...perasan kejap......


No comments: