Wednesday, May 10, 2006

Secawan Nescafe sama sekeping sandwich

Secawan nescafe panas sama sekeping sandwich terhidang di depan mata.....agak lama di atas meja aku nieh ..panas nye pun hampir ilang...bukan aku tak mau menjamah nye..masih blum teringin memakannye......perut lum rasa lapar (ekceli masa aku tgh update blog nie aku dah makan 1/3 dari keluasan sandwich nieeceh..cam ayat matematik lak).........rezeki beb....mana bisa aku tolak apatah lagi pemberian dari seorang rakan......aku ambil dulu..mana tau pasni perut aku akan terasa lapar....sekurang-kurangnya aku udah ada makanan......tak baik menolak rezeki...musuh sesekali jgn di cari...ahakss....eemm..nescafe lagik....tiap2 pagi masa brekpes mesti minum air nescafe nie....nescafe panas....datang gile aku pagi2 udah order nescafe ais.......hahahahhahah..org kata..jgn minum kerap sangat nanti kena sakit kepala......ada jugak betul nye....la nie aku selalu gak sakit kepala....tapi x tau la sebab banyak minum nescafe atau pening sebab x minum nescafe......haiyakkk....

semenjak dua menjak nie aku jarang makan....diet kot.......dah itu yg org kata..aku pun iyekan aja.....hehehehehheheh....diet gila tue idak la.....makan tetap kena makan baru badan ada tenaga...cuma masa makan kena lah beringat.....berenti makan sebelum kenyang......ye tak...??tapi ada jugak yg tak ingat nak berenti makan walaupun udah kenyang.......ekekkeekkeek......sekarang nie pun tgh bersemangat/rajin turun ke gym masa lunch....rasa puas bila peluh mengalir keluar.....satu jeak yg tak tahan..bau musyuk.....hihihihihih...........memalam sebelum masuk tido pun aku wat gak senaman ringan.......turun naik tangga ke...lari setempat ke....melompat ke...asalkan kuar peluh...peeghh...dasat takk....tak dasat kan..tapi apa2 pun alhamdulillah rasanya turun lagi 1kg berat aku nie.....target aku nak turun 2kg lagi..insyaallah...hahhaha berapa berat aku sekarang..??? yuyuyuyu mana bleh kasi tauu..........wachaaaaaaa............nanti2 aku kasi tau la.........la nie lum ready nak kasi tau..malu sehhh........

orait....nak chow...samb wat keje......ekekekkekeke...cam biasa x tau nak mula yg mana dulu..filing ke..scanning ke...shreding kee...alih2 semua aku tak wat..aku wat keje yg lain dulu.....muhahhahahahahha.........tapi serius aku ckp.....ngantuk beb....dah naik merah mata aku niehh...........lagu ari nie utk korang..sila lah menjamu selera....salamsss

Lagu Dari Aku

Artis : XPDC

Masih aku dengar bisikan suara itu
Membisik dalam hatiku
Kita dibuai mimpi ( 2X )
Ku nyatakan rindu padamu
Mungkin bagimu tak seluas
Lautan biru...

Ku nyanyikan lagu untukmu
Mungkin bagimu tak seindah
Melodi syahdu...
( langit yang biru )

Merah biru hijau kuning
Adalah penantian
Hitam putih dan kelabu
Adalah kehidupan
Sedang dalam perjalanan
Pastikan dapat kuturutkan
Langkah ku ini




No comments: