Monday, May 15, 2006

Pekerja cemerlang..Negara Terbilang

haluuuu..semekommmmm...asal pagi senin jeak aku update blog..asal update blog jeak mesti pagi senin.....ari lain update jugak kecuali sabtu sama ahad....cuti umum..ahaksss......apa kabar semua..ewah2..seronot cuti 3 hari.....ekekekekekkeke.......huh..!! 2 hari x sihat beb..demam sama selsema....sib baik x selsema burung....hihihihihihi........meleleh baik punya..........muahhahahahhaha.....asyik gelak jee.....buang tebiat ke apa......jadi cuti 3 ari x kemana lah aku....cuma ari sabtu aku menghadiri perhimpunan ari pekerja kat stadium putra bukit jalil.....630 pagi dah terpacak kat bank nie......gile aahhhh.........dah itu arahan nye nak wat camne......tapi idak lah pegi terus....sempat lah brekpes...makang nasi lemak sama teh panas.......sapa lah yg bertuah dapat 'kontrak' bekal makanan pagi nie.......kalau ye pun nak untung lebih takkan teh tarik rasa susu aja........kekurangan bekalan teh sama cam gula jugak ke..??? haiyakkkk........yg air milo pun sama jugak........lebih kurang jeak....nasi lemak nye leh tahan....adalah jugak rasa nasi lemak........udah lama x makan nasi lemak.......ahakssss......makan punya makan..sembang punya sembang.....yg best tunggu org lain yg dtg lambat...kul 7 lebih jugak gerak ke bukit jalil......sampai kat sana ..wah..!! punya lah meriah......macam2 kaler baju..macam2 fashion baju........bank negara jeak yg biasa2..alah2 korporat gitu...baju batik sama suar slack itang.......peewwittttt.......sebelum masuk lam stadium..ada sesi bergambar.....masing2 kontrol ayu.......heheh.......masuk jeak stadium...mak aii..punyalah riuh rendah.........sekali sorak confirm perhimpunan ari pekerja...2 kali sorak dah jadi lain pulak.....cam dah kat pasar borong aja riuhnye...3 kali sorak.....sah..!! dah macam tgk bola jeak.....siap leh wat ombak lagik......member aku kata "man..kat sini lah kalau nak carik awek atau calon bini..".....ah iye..ko boleh la........bujang lagi...cam aku.....wakakakkakakakakakkaka...........tema hari pekerja tahun nie...."Pekerja Cemerlang...Negara Terbilang" yeahh.....aku tak berapa nak ingat apa yg di ucap oleh timbalan perdana menteri....ekceli bukan x ingat....tapi memang x dengar....ahaksss.........aku gie melepak kat luar.....rasa kebosanan tahap cipan dah......



alang2 dah bercerita hal kat bukit jalil nie aku selit skit satu lagi acara yg berlaku kat bukit jalil masa ari tue...kalau x silap aku...Sambutan Hari Belia Negara.......yg aku tgk..macam2 aktiviti yg dibuat.......yg menarik perhatian aku ada autoshow..........peeghhhh...lawa2 kete sama moto tue...
x dan nak amik gamba..sebab segera nak naik bas..kang kena tinggal pulak......tue jeak yg sempat aku layan......korang layan la sendiri......wachaaaaaaaa....

semalam..??? bangun tido jeak (dlm kul 9)...cuci baju...pastu cuci akurium ikan (air ikan tue dah kekuningan...dah x nampak nampak ikannye..sian ikan tue)....pastu sambung cuci kete 'maybe' aku.......kete mandi dulu dari tuan.....ekekekekek.....kete mandi pakai syampoo..tuan guna sabun wangi aja.......muhehehhehehehehehehe......pastu...melepak lah lam umah 3 beranak sampai ke malam.......yg nie baru betul namanya berehat......wakakakakakkakaka......*kisah disebaliknye..apa nak wat..ujung bulan....nak jalan dah x de bajet........wakakakakakkaak lagi...

huh..!!! apa sajalah entry aku nie.......sekali baca rasa tak menarik...dua kali baca memang sah tak menarik......ekekekekek....aku sendiri yg tulis x tau apa yg aku nak tulis........apa2 pun semoga terhibur.......

chow..salammmm........tata titi tutuuuuuuuuuuuu.............




No comments: