Tuesday, December 12, 2006

Kelip - Kelip

oh ye sedikit sambungan citer semalam...masa perjalanan balik ke KL aku ngan member2 sempat gak singgah kat muar...tue pun sebab salah seorang member aku nie nak berjumpa ngan keluarga angkat dia masa tgh belajar dulu2...pastu perjalanan diteruskan hingga lah kami sekali lagi berenti di hentian ayer keroh...solat dan beli apa2 yg patut utk dijadikan buah tangan....hehehe....sampai kat kl lebih kurang 4.30...aku terus start moto...hujan pun hujan lah...aku terus pecut moto dlm hujan lebat tue....rindu beb...rindu sama anak si damia..sama si ibu damia pun rindu jugak...hehheehh...ok tutup citer pasal TH nie...maaf tarak gamba...kat sana memang aku tak bergamba...kurang suka bergamba lah(huhuhuhuh)

-------


dah 2 hari berturut2 asal petang jeak KL dilanda ujan lebat...mungkin sebab durian...bukan buah durian tapi taufan durian yg sedang melanda...aku taklah risau sangat pasal taufan nie...malaysia hanya sekadar kena tempias nye aja...yg membuatkan aku susah hati sekarang nie ialah mata aku nie...bukan aku dah rabun...buta jauh sekali...tapi mata kiri aku asyik berkelip2 jeak sejak semalam...org katalah kalau mata belah kiri berkelip2 maknanya kita nak nangis...bukan aku nak percaya tapi aku rasa ada betulnye sebab dah beberapa kali terjadi kat aku...hhmmm...harap2 takde bende yg buruk berlaku lah...korang penah alami x..??


No comments: