Monday, December 11, 2006

Th 2006

Salam

agak lama gak aku tak update entry dlm blog nie....mcm2 citer aku terlepas nak update dlm blog aku nie...x pelah lagi pun bukan ada citer menarik yg bleh dikongsi pun...seminggu dua nie masih agak sibuk...nak pulak bila dah buat keje baru nieh...huhuhuhuh...kali nie aku duk dlm unit processing...apa yg di proses...biarkan saja aku yg tahu...hahahahahhahaah...sekali mcm dak farhan tue punya lagu daaaaa

cuti sabtu dan ahad lepas aku tinggal wife aku sama damia kat umah mak aku..nie semua sebab aku join itu treasure hunt kat opis aku nie...kali destinasi cari harta karun nye dari KL ke JB dengan tema nya drive for performance....huhuhuhuhu..se awal jam 630 pagi aku dah ada kat opis nie sementara menunggu ahli2 team yg lain...aku pegi nie pun sebab ganti tpt org gak....dapatlah merasa gak utk join TH nie....pestaim join beb banyak bende aku tak tau...tgk soklan2 nye pun dah cukup buat aku terkedu...blur sepanjang perjalanan dari KL nie sampai lah ke JB...adehhhhh.....

team aku sampai tepat pada masanya sebelum masa penalti dikenakan....lebih kurang 4.15 lah kami sampai kat hotel...errr hotel puteri pacific kalau aku tak silap....lokasi nye di tgh bandar JB bersebalahan dengan Kompleks KOta RaYa...setel semua aku amik kunci bilik dan terus jeak naik ke bilik di tkt 14...tinggi bebenor nye kasi blk...pastu hujan turun dengan lebatnya...perut pulak lapar..mana idaknya satu hari x makan beb..sekadar alas perut dengan roti jeak.....dey bukan letak roti atas perut aaaa......hahhahahahaha....itu roti kasi masuk mulut..kunyah2 pastu telan kasi masuk perut....pas berehat ala kadar..geng2 aku ajak carik makanan....hujan plak masih lebat...akhirnya kami mkn di medan selera di KOta RaYa tue...aku mkn yong tau fo sama nescafe tarik gelas besar...uummphhh...pekena nescafe panas masa time ujan mmg layan....

pastu balik hotel...bersiap nak pegi dinner pulak....tang dinner nie aku tak ikut tema...malas lah...aku sekadar pakai kemeja ngan seluar jeans jeak....acara bermula pukul 8 (anggaran saje) dan abis dalam kul 12...naik ke bilik kejap pastu keluar lepak kat bilik member aku..abun..layan game bola..liverpool sama fulham..sib baik menang..heheheh...

apa lagi erk...
esok2lah....
nak wat keje nieh

No comments: