Monday, January 08, 2007

Ari Pertama

Salam

Huhuhuhuh...ari nie ari petama si damia pegi ke sekolah...senang aku cakap PRA tadika lah sebab dia baru jeak 4 tahun...bukan aku yg nak anta ke sekolah..dia yg beria ia nak pegi sekolah..so aku daftarkan je lah...semalam bukan main semangat dia...siap beli beg sekolah lagik...mlm tadi pun tido awal...then dia janji x nak nangis kat sekolah...x payah berteman segala

Pagi nie...aku kejut dia se awal jam 645...kesian pulak nengok dia kena bangun awal...tapi apa nak buat...nanti2 pun still kena bangun awal jugak...kena siapkan dia awal2 sebab aku ngan wife nak pegi keje...ada adik aku (mak uda damia) yg boleh anta dia ke sekolah...elok aku nak keluar umah dia dah nangis...tapi kejap aja...830 adik aku call...damia menangis kat sekolah...x nak masuk kelas..huh...pujuk punya pujuk mau jugak masuk kelas..tapi dia x kasi adik aku balik..kena lah adik aku sekolah sama2 ngan dia.....heheheheheheh

1230 tgh ari dia dah balik sekolah...bunyik cam ceria...banyak bende yg dia cerita...harap2 esok x payah lah adik aku kena teman dia...pas anta trus balik....bagi aku biasalah tue...baru pes day pegi sekolah...blum ada geng lagik....blum mesra lagi ngan kawan...ngan cekgu2.....heheheheh....

esok..?? kita tgk apa kisah esok pulak...choww

No comments: