Monday, January 15, 2007

Kuda Lari Gagah Berani

weekend lepas sibuk kat umah sedara aku...kenduri kawen daaa..kat selayang jeee....aku tolong gitu-gitu jeak...huh! semalam abis jeak kenduri, aku ngan wife ngan damia gie sepital KL...tgk sepupu aku yg sakit....sakit apa..? hah doktor lum dapat nak jelaskan penyakitnya...apa2 lah..pastu singgah kat tasik titiwangsa...saja2 melepak kat situ...sejak tasik titiwangsa nie dijadikan tempat perasmian tahun melawat malaysia 07 ramai pulak org dtg melepak kat sini...banyak aktiviti yg dianjurkan kat sini...teringin nak naik EYE ON MALAYSIA tue..tapi apakan daya kemalasan untuk beratur lebih mengatasi segala2nya...ramai org beb...lain kalilah....bila dah tak ramai yg naik bende tue...hhhmmm...tapi yg pasti bila dtg ke tasik titiwangsa nie si damia yg paling suka...sebabnya dia suka sangat menunggang kuda....semalam dia naik sorang...aku dah tak ikut tepi dia..."baba..baba...damia dah besar dah..naik kuda sorang2..baba tak payah ikut pun..." tue kata2 dia pas naik kuda...hehehehehh

ari nie ari yg pertama dalam minggu yg kedua damia ke sekolah...cam biasa..heheheh..pagi2 lagi dah talipon aku..nangiss...dlm nangis2 pun sekolah tetap pegi jugak...monday blues agaknya....ingatkan org bekeje saja yg ada sifat sebegini...ahaks...nanti tgh ari bila dah balik dari sekolah mesti kalut talipon baba dan mama dia...bercerita apa yg dia belajar kat sekolah...apa lah citer dia kat sekolah nie..nangis lagi kee..??

alahai anak baba

:)

No comments: