Saturday, February 10, 2007

Naik

Aku tak paham ngan sesetengah orang yg ada di antaranya boleh dikatakan bijak pandai tapi lebih layak di gelar BODOH...mmg lah ada pepatah "malang x berbau"..di mana2 saja boleh berlaku kemalangan tanpa mengira masa mahu pun tempat...tapi kalau dah sikap kita sendiri yg tak pernah nak berhati2..main ikut sedap rasa...maka terjadilah kemalangan....dah tau jalan berbahaya..siap selekoh tajam..dah terang2 situ ada "double line" yg gagah gak nak memotong tue apsal...kalau dah jadi kemalangan camne..?? lebih teruk kalau melibatkan kematian...ko nak berlanggar ke..nak mati ke..lantak lah tapi jgn libat kan org lain..huh!...nie kes org bawak kete yg tak guna kepala otak tapi kepala lutut...naik hangin jeak aku ngan org yg sebegini...

Dah 2 ari berturut aku mengalami situasi camni...cuma kete yg berlainan aja...lokasi yg sama...jln lama dari selayang ke rawang....aku pun naik heran lah..yg diorang nie pandu laju sampai tak kena tempat kenapa..nak cepat balik umah ke...ke dah nak terkucil2 tersangat2...aku pun nak jugak cepat sampai umah....bwk kete tue laju jugak..tapi tgk tempat lah...bukan setiap jln tue bleh main redah jeak...

hehehe...bila teringat kes nie bleh naik marah aku dibuatnya... apa2 pun mari minum nescafe 3 in 1 nie...sungguh enak dan lazat..dapatkan dgn serta merta di kedai2 runcit mahupun pasaraya...

oh ye...nie minggu kedua aku kena keje ari sabtu...sempat gak lah aku update blog nie...ari2 lain payah skit memandangkan komitmen ngan keje sekarang nie...pas abis waktu keje nie aku ingat nak bwk bini sama anak aku gie taman tasik titiwangsa...teringin bebenor nak naik gendola tue..apa nama 'eye on malaysia' lah...ekekekekek...si damia pun lama dah x naik kuda...

cau cin cau...lagi best minum air cincau dari buat kacau...
layan :)

No comments: