Friday, February 02, 2007

Virus

Yuhuuuuu....salam semua...seminggu dua nie internet kat tempat aku keje nie slow lah...x tau lah naper...ada virus kot...bukan virus selsema burung yg sedang melanda kat indonesia tue...heheheheheh

sebagai warga kuala lumpur dan juga warga selangor aku ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat hari Wilayah kepada warga KL dan juge Selamat hari Thaipusam untuk warga selangor >> yg meraikannyaaaa...hehehehehe...x kisah lah sama ada korang sambut atau tidak yg penting semalam dapat cuti kan...so cuti semalam kemana..?? aku..??

aku plak tak kemana2...pagi keluar pegi brekpes...mlm pun keluar pegi makan pastu balik umah mak aku...malas nak berjalan2..yg pastinya ari cuti umum kat area Kl mesti sesak...malahan lebih sesak dari waktu org bekerja...tue salah satu sebab kenapa aku malas nak jalan2...tapi sebab utama nya sebab si damia tue demam+batuk...demam dari ari rabu lagik...ari nie pun masih belum baik lagik...cuti lagi lah sekolah ari nie...esok dah sabtu pastu ahad...wah lama giler si damia cuti nie...hehehe

No comments: