Friday, February 16, 2007

Pot Luck

Ari nie...mmg le ari jumaat...kat department aku ada wat makan2...takde sapa orang perseorangan yg belanja...masing2 dtg opis kena bwk makanan...lebih dikenali dgn panggilan "port luck"...tak kira lah masak sendiri ke atau order kat org lain...meriah beb...dah mcm kenduri kendara pulak...nie dah jam 10 pagi, staff masih lagi tak henti2 makan...heheheheh...yelah bila dah wat pot luck nie mcm2 makanan ada...ada nasi lemak, meehoon goreng, nasi lemak dan roti jala...buah..?? ada jugak...mcm2 jenis buah...kuih...?? pun ada jugak...ckp je kuih apa yg takde kat sini...banyak nye makanan nie aku rasa boleh membawak sampai ke petang...biar berlebih jgn berkurang...selamat menjamu selera

MInggu nie cuti panjang lagi...cuti hujung minggu + cuti umum selama 2 ari sempena sambutan tahun baru cina...ada 4 ari cuti...aku rasa xde masalah kalau nak gie cuti2...jln2 cari makan..bukan ke gaji untuk bulan nie dah di bayar awal...heheheheh...

ujung minggu nie aku bwk family aku melepakkan diri kat pantai port dickson...dapat resort di 'bayu beach resort'...si damia pun x sabar2 nak mandi laut...

Jadi secara kesimpulannya aku ucapkan selamat menyambut tahun baru cina wat kaum2 cina di malaysia nie...selamat bercuti wat warga KL yg bekerje mahupun yg tak bekerja....pandu tunggang dan jalan lah dengan selamat...hehehhe pesanan ini di bawa khas oleh gudang di penuhi garam

Nafas Terhenti, Alam Membisu
Terhenti, Tertunggu Ditimpa Ragu
Isnin, Selasa, Rabu, Khamis, Jumaat, Sabtu dan ahad
Tiada Bedanya, Tiada Syahdu



No comments: