Tuesday, July 11, 2006

Demam Panas

Salam semua

Semalam aku MC atau dlm bahasa melayu cuti sakit (heheh)...mc sebab demam panas sejak ari sabtu...Dr kata tak perlu risau sebab demam panas biasa jeak...lepas makan ubat oklah kot...petang semalam jugak aku baru perasan yg kat tgn aku ada bintik2 merah (takkan denggi kot) pada hal masa pagi jumpa Dr takde lagik...wife aku dah mula bimbang...aku kata xpe jgn risau kalau 1 - 2 ari nie tak hilang...hehehhe..kena lah gie wat check up kat sepital...(silap2 kena tahan wad nieh, kompem)...Pagi nie aku masih lagi mamai walaupun demam dah kurang...masih larat utk memandu ke PJ (anta wife g kursus) dan pegi ke opis, sampai kat opis aku tunjuk bintik2 merah tue pada opismate aku...dia dah desak suruh pegi wat check darah (risau denggi gaklah)...bukan aku x mau tapi aku alah pada jarum nieh..ekekekkekkeke

oleh sebab demam yg melanda kat aku..aku x dapat nak tgk AF4...sian diddy kena kuar (layan gak sehh...tgk je undi2 tarak masa)..demam ni jugakla aku tak dapat nak layan wel kap -perlawanan tempat ketiga mahupun final ..sedih wwooooooooo (waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa) nak wat camne kepala berat giler..penin dah berpusing mcm gasing... x larat nak bangun langsung...(sib baik astro adaaaa bleh layan siaran ulangan) ahaksss...

pst : lama tak post lagu :-

1234

Artist:Aris Ariwatan

Satu... kasih yg abadi
Tiada tandingi dia yang satu
Dua... sayang berpanjangan
Membawa ke syurga kasihnya ibu

Tiga... lapar dan dahaga
Rela berpayahan setianya ayah
Empat... mudah kau ketemu
Berhati selalu beza antara
Kasih dan kekasih

Ibu kuingat dahulu
Menyisir rambut ku kemas selalu
Ayah menghantar ke sekolah
Bergunalah ilmu bila dewasa

Sayang dengar lagu ini
Untuk kau sandarkan buat pedoman
Jangan manis terus ditelan
Pahit terus dibuang... itu bidalan
Harus kau renungkan

:-


No comments: