Friday, July 21, 2006

Entry Bergambar

Dari semalam lagi perut aku nie meragam...ntah apa yg aku makan sampai meragam camnie...orang kata minum 100 plus, cepat lega skit...dah minum bukan takat satu tin malah 2 tin aku dah minum...kalau tak ok jugak terpaksa lah aku telan pil yg kecik2 tue (ntah apa namanya...susah plak nak menyebutnya) tak kisah lah janji asalkan boleh baik aku telan jeak walaupun bau pil ni kurang menyenangkan...(ah cerewet sungguh)

Sejak minggu lepas aku lagi penyakit M nie melekat kat badan aku...huruf M bagi aku merujuk kepada perkataan MALAS yg mana ia sangat sinonim dengan masarakat kita nie...hahahhahahaha... 1) minggu lepas malas nak wat keje sebab badan aku tak sihat ditambah lagi dengan sakit gigi yg melampau (alah skit jeak)... 2) minggu nie pulak ...hhmm selasa dan rabu pergi kursus...kursus powerpoint (dah banyak kali pegi dah tapi saja2 nak pegi lagik) khamis semangat wat keje...yelah 2 ari tak masuk opis so banyak keje tertangguh...ingatkan rajin semalam boleh dibawak ke ari nie malangnya dek kerana sakit perut nie penyakit malas nie datang balik...hahhahahaha..alasan...betui beb sakit perut nie...rasa nak baring kejap bagi lega skit...


:- Sedapnye tido

eemm..pagi tadi masa nak brekpes aku berjumpa bes pren lama...dulu keje sini tapi bila dapat offer yg lagi kencang dari satu kompeni nie dia cabut lah...hehehheh...aku tgk dia makin sihat tapi takdelah aku ckp kat dia alih2 dia yg sound aku "eh man...lama x jumpa..makin sihat ko.."... punyalah penat aku turun ke gym nak kuruskan badan dia kata aku makin sihat...hehhehe pada hal baru jeak ptg semalam member opis tegur aku dah kurus skit...(sikit aja ke bang) alahaiii...sembang punya sembang ngan bes pren aku nie tak sedar aku dah terlewat nak masuk opis..al maklumlah lama x jumpa banyak bende yg disembangkannya...


:- alah kuci2 pampers hey

Oklah...sebelum aku labuhkan tirai blog nie untuk minggu nie...aku nak ucapkan selamat berhujung minggu pada semua...semoga korang2 semua sihat selalu dan bergembira si samping keluarga lah...kalau ada yg nak berjalan kemana2 pandulah berhati2 dijalanraya..yelah mana ada org memandu kat udara melainkan ada diantara korang nie seorang juruterbang...ekekekekke (ceh siap ucapan..mcm nak hari raya lah).. chowww.....layannn


:-Senyum + Sengih=yumngih

No comments: