Monday, October 16, 2006

Salam Aidilfitri

Salam

tak sangka kan...dah tinggal lebih kurang seminggu lagi kita akan berpuasa...maknanya jugak tinggal lebih kurang seminggu jugaklah kita semua akan menyambut hari beraya nie eemmm...ekekekeke....pastinya banyak bende yg korang dah siapkan utk menyambutnya kan..? kan kan...yg nak blk kg pastinya tak sabar dah nak bercuti..relax leee 5 ari jeak lagi nak keje..pastuu....bye2 kl...ahaksss....cuma aku nak pesan pada korang2 semua berhati2lah ketika pulang beraya tue...tak kira lah naik apa pun...janji hati2...

aku cam biasa raya pertama kat kl lagi....biasanya raya kedua akan blk kg belah wife aku tapi tahun nie raya ketiga tue pun ptg baru blk sebabnya wife aku tak dapat cuti utk 26 aribulan tue...so aku akan bercuti dari 27 hinggalah 1 aribulan...hahahahhaha..layan dok kg aaaaaaa.....

apa2 pun aku sekeluarga ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri...Maaf Zahir dan Batin wat semua kawan2 yg mengenali aku sekeluarga...kalau ada salah dan silap sepanjang aku menulis di sini harap dapat diMaafkan "dari tgn turun ke hati" >>>tgn bersalaman hati bermaaf maafan.....hehehehehhe

Semoga bergembira .....insyaallah panjang umur kita jumpa pas raya....




No comments: