Tuesday, November 21, 2006

Hari Terakhir

Hari nie hari terakhir di bulan syawal...ujung minggu tak lagi dipenuhi dengan undangan ke umah terbuka...huhuhuhu tapi masih lagi mendapat jemputan ke majlis doa selamat di umah sahabat/rakan taulan mahupun sedara mara ...al maklumlah musin haji dah tiba, dah rezeki mereka naik haji tahun nie....

Sampai ke opis pagi nie terus bukak email...ada satu email yg menarik perhatian aku...hehehe..."farewell"...uh makan2 lagi2 nie..mesti best....tapi bila aku buka email nie..ni isi kandungannya:-

'Congratulations! You have been selected to be part of the 'bidan terjun' team to organise JPB farewell hi tea. We will have our 1/2 an hour (or less) meeting tomorrow at 10 am (i'll inform the venue tmrw).

Attached is the agenda for discussion.'

aduhhh..!!! hampeh tul...ekekekekkekekekeek

Minggu nie masuk minggu yg kedua aku tak ke gim (main badminton)...gara2 kesakitan lutut yg aku alami....dah lah tak turun gim, makan pulak tak hingat dunia...kalau sebulan camnie mau naik berkilo2 kang badan...tak boleh jadi nie...aku mesti turun gak....takut beb..nanti jadi gemuk...ahhh tidakkkkkkkk....nie pun dah rasa "gian" nak main badmintonn....huhuhuhu

pesan aku: bersenam utk kesihatan badan...so bersenam lah korang2 semua

* Salam Takziah dari aku sekeluarga wat retna atas kehilangan bapa tercinta...bapanya telah meninggal dunia pada hari sabtu 18/11/2006..semoga allahyarham ditempatkan di dlm golongan orang2 yg beriman...amin

No comments: