Wednesday, November 15, 2006

Otak Beku

makin ari makin malas aku nak update blog nie...semenjak dua menjak nie otak nie ada sikit rasa beku lah...tak tau lah kenapa tapi maybe aku sedikit risau pasal perubahan keje yg aku akan alami...tukar department bermakna juga akan bertukar bos...aku tak tau aku akan buat keje apa pasnie..huh

mlm tadi tido awal...letih gamaknya...lagipun lutut aku tgh sakit nieh...sakit2 pun aku tetap gak turun main badminton....geng2 badminton suruh aku berehat dulu....biasanya mau sebulan gak...bukan apa diorang takut kalau aku tak jaga lutut elok2 kang makin sakit makin susah...jgn sampai kena operate udahlah...takut beb...takut nanti takleh main sukan yg aku suka...

oh ye bulan syawal pun dah hampir tiba ke penghujungnya...ujung minggu nie masih ada org yg mengambil kesempatan utk buat "open house"...cam aku sendiri, ada 2 lagi jemputan ke "open house" nie...makan lagiii..yehaaaa...banyak sangat makan lah bulan nieh...puasa turun 1 kg pas raya naik 2 kg... aghhh !!!...

pst: Raya Korban sebulan lebih jeak lagi..hehehehe


No comments: