Monday, November 13, 2006

Hilang Mood

haluu...

eemmm...rasa malas nak update sebenarnya...hati masih bersedih....sop sop sop...kete 'maybe' aku masuk bengkel lagi sekali...kisahnye terlibat ngan kemalangan kecil ari sabtu masa nak balik dari open house kat umah zez di keramat...kecil2 pun tapi teruk gak lah keadaan bumper kete aku nieh ...kena pulak ngan member kat opis nie jugak....nak marah pun tak guna jugak bende dah berlaku lagipun bukan org lain pun..kawan aku jugak...sib baik tak de perkara yg buruk berlaku...yg penting dia sudi mengaku kesalahannya dan menanggung kos nye..aku pun tgh sengkek...mana taknya baru 2 ari kuar bengkel sebab pasang 'skirt' sama cat...pas kemalangan tue aku terus hilang mood nak gie open house umah member2 yg lain...singgah bengkel tanya kos baiki kerosakan tue dan terus balik rawang..

pada kengkawan yg aku tak pegi umahnye tue maafkan lah yee...lain kali aku dtg... :D

No comments: