Tuesday, September 19, 2006

Apa Bende Yang Kaler Putih Tue

mlm tadi aku sambung abiskan mengecat tembok batu yg tertunda dek gara2 kehabisan cat tempoh hari...tima kasih pada mak aku kerana sudi 'menaja' cat putih nie...walaupun ia bukanlah cat yg baru dari kedai tapi saki baki cat semasa cat stor tempoh ari aku tetap bersyukur kerana ia sedikit sebanyak telah mengurangkan kos perbelanjaan utk membeli cat...ekekkeek....aku pun tak tau ntah mana dtg nye semangat yg berkobar2 dilengkapkan lagi dengan slogan 'malaysia boleh' aku ketepikan perasaan letih selepas menempuh jln sesak yg semakin sesak...betul beb dari minggu lepas lagik jln blk dari selayang ke rawang semakin menjadi2 sesaknye...tensen gegila nieh...mcm mau ilang akal dah...ari2 sejam setengah aku abiskan masa kat atas jln..itu baru dari selayang ke rawang....blum kira jln sesak dari tpt keje ke gombak...adehh....eemmm....sampai jek kat umah aku terus tukar pakaian dan terus aja dengan aktivit mengecat...dekat 2 jam jugaklah..ikut letih mmg letih tapi layankan jeeee....

Yehaaaa..mengecat tembok batu tue dah setel....kaler putih...huhuhuhu....nampak jeak skit yg nak dicatnye tapi bila dah cat ianya sangat melenguhkan tgn nie...cuti ujung minggu nie aku nak sambung cat pagar pulak...eemmm kaler cekelat okey kot...tapi hitam pilihan pertama aku...pastu nak cat grill plak.....wah semangat giler nieh...plan pas setel keje mengecat nie nak gantung plak lampu lip lap lip lap....korang tau ke apa kebende nye lampu lip lap lipa nie...ekekkekekeke....alah lampu kecik2 yg warne warni nie orang gantung bila dah nak musim perayaan aaaa....heheheheh....semangat nak raya ke..??? apa2 pun selamat menjalani ibadah puasa dengan sabar dan tekun..

-----------------
apa2 lah....
-----------------

No comments: