Monday, September 11, 2006

N Series 6131

Tatkala aku sedang mencari idea utk entry kali nie, aku sedang mengurut2 kepala aku yg dari pagi tadi dah pening pening lalat...bukan sebab pening makan lalat tapi eemm 'biarkan aku saja yang tahu' kenapa kepala aku pening...hehehehehe...'lihatlah' kat atas meja nie ada beberapa jenis ubat sakit kepala berjenama panadol...semuanya aku dah telan...tunggu aja kesannya..sama ada pening yg kebah atau aku yg rebah...

Sabtu...setelah beberapa minggu aku tak dapat melepakkan diri di umah..aku berkesempatan untuk meluangkan masa utk menjenguk ke ruang belakang umah aku...hajat utk memotong rumput yg 'kian' meninggi dan hampir2 saja menyebabkan aku tidak lagi mengenali ruang belakang umah aku akhirnya kesampaian...setelah bertukus lumus dari seawal jam 7 dan menyebabkan lima dari 10 jari tangan aku melecet akhirnya keadaan menjadi 'clear'...baru lah nampak cam umah ada penghuninya...barulah rasa nampak terang...hahahhahahahahaha...setel semua keje aku bawak wife sama damia g brekeps di tempat biasa.."ali maju curry house"...dan mcm biasa abis jeak brekpes aku akan meluangkan masa untuk cuci mata di Kedai ABANG >> Brothers lah...balik dari brekpes aku sambung keje mengindahkan umah lagi..kali nie aku teruskan dgn aktiviti mengecat...yaa..aku cat tembok batu yg tersergam indah di pagar... yg cat asalnya berwarna putih kali nie dah tak berapa putih... blum siap lagi..tinggal separuh...cat abis pulak dahhhhh...huh hampeh..aktiviti ini akan disambung pabila cat baru sudah dibeli..bila..?? 'biarlah rahsia' sebab aku pun sendiri tak tau bila nak sambung..hehehehhe

ahad...pegi makan kenduri kawen...kat mana..?? BALAKONG...huh jauh ya amat...sib baik jln kurang 'jem'...

Sekian...

ooppss : sabtu 9/9/06 juga adalah besday wife aku yg ke (?) .... hehehehe....dan aku telah hadiahkan sebuah hp kepada nya..Selamat Hari Jadi Mama..semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki





No comments: