Thursday, September 14, 2006

Tersangatlah Somey Senyumannya

Haluuuuuu

Selamat petang...
Senyum lah korang2 semua..
Senyum lah sebab ari nie ari khamis....muhehehehehhe
Senyum lah walaupun korang x mau senyum...



Pst : Somey bukan 'dia' senyum

-------------------------------

Dah 2-3 ari nie badan aku terasa sakit...rasa mcm penat sesangat lah terutama kat area pinggang nie...nak kata penat sebab wat keje tue taklah...keje kurang wat masa nie...kalau dah kurang takde la sampai takde keje langsung....maybe penat duk drive kete kot...nak pulak dr gombak nak blk rawang jln bukan main jem...wat masa nie pun aku dah kurangkan skit aktiviti kat gim...pegi tetap pegi tapi buat mana yg mampu jeak...kang asik 'push' jeak lain yg jadi payah gak...bersenam tapi kalau sampai merosakkan badan susah jugak...dek terlalu penat sangat champion league pun aku tak layan....huhuhuhuhu....kena banyak rehatkkan badan pasnie...maybe kena stop dulu ke gim nie...

eemm..cakap pasal rosak nie....satu raket peberet aku dah patah......sedih wooo....tue lah satu2 nye raket yg aku suka guna..ada satu lagi tapi yg nie aku tak suka sangat....kurang 'selesa' bila main guna raket yg nie...nak tak nak kena beli satu lagi nie...huh..!! pakai duit gak tue...

Nie citer pasal kuar duit jugak...aku ada terbaca satu cerita di akhbar nie..."Kenderaan Cermin Gelap Akan Dikenakan Tindakan Tahun Depan"....dasat gak denda nya beb..kalau tak silap RM500 atau penjara...tak kiralah cermin belah mana yg gelap..pasti kena...cermin muka lam blk air jeak yg x salah disisi undang2...ekekekek....mana2 pemilik kenderaan yg bercermin gelap nie tgh gelabah lah kot..termasuklah aku...hehheehhehe...baru2 tgh terbaca nie gelabah lah kot...pastu selang sebulan buat dek je balik...kan kebanyakkan org2 kita nie jenis yg 'dengar kata'....hehehheheheh...apa2 pun aku tunggu tahun depan...wachaaaaaa

oklah...selamat ber ujung minggu..semoga ceria ceria selalu...

errr...ari nie ari khamis kan..khamis mlm jumaat kan...hehehehehe....mau blk awal insyallah pas manghrib nak baca Yassin...pastu layan explore race final...chow

heheheheh......korang pk apa aaaaaa

No comments: