Monday, September 04, 2006

Layan Kan Aja...

Satu lagi minggu yg berlalu dengan penuh cerita...tersangatlah menguji ketahanan diri dan juga mental...aku sebenarnya dalam keadaan yg tersangat lah pening...pening bukan sakit kepala tapi sebab mengantuk yg teramat sangat...dengan cuaca yg suam2 kuku kambing nie kalau dapat bantal sama tilam..peeghhh...layan beb...nie lah mungkin sebab malam tadi balik lewat dari majlis makan malam bnm kat sunway convention centre...majlis abis lebih kurang kul 1230 mlm...aku sampai umah dah kul 1 (sib baik blk umah mak kat gombak je)...aku masuk tido pun dlm kul 2...ekceli tido lewat mlm tadi taklah meletihkan aku sangat...cuma program pada siang hari nye juga menyumbang pada keletihan badan nie...sekali ada kenduri kawen daaa...nak plak cuaca panas masa tue...walaupun aku taklah 100% menolong masa ari kenduri tue...aku tetap penat dek disebabkan bende2 kecik cam bersembang ngan sedara mara dan melayan karenah damia...ekekekke

undur 2 hari sebelum ari ahad...alah kira ari jumaat lerr...pukul 11 wife aku tepon...dia diberitahu oleh kakak nye yg anak nye (anak buah wife aku ler) yg sedang belajar di Melaka kemalangan ...kemalangan antara motor ngan kete di bulatan jln dato' onn dan dihantar ke hospital kuala lumpur (GH)...terkejut gak aku camne bleh kemalangan kat KL...sedangkan dia belajar kat melaka...rupa2nya dia dan kwn2nye datang ke KL ..sambut merdeka...kira masa kejadian tue dia nak balik melaka lah...sib baik lah tak ada yg teruk sangat cuma tulang kaki nye patah (emm tak teruk ke.?) dan kena operate utk masukkan besi...ptg tue jugak mak dan ayah nye sampai dari kg...

Sabtu nye pulak...seawal pagi dah bertolak ke hospital...nak uruskan perpindahan anak buah wife aku dari GH ke hospital di bukit mertajam..nie pun atas permintaan mak nye...yelah kalau dekat ngan umah senang skit nak ulang alik ke hospital...sapa yg tak sayang anak kan...sampai kat hospital cuma mak ngan ayah je bleh naik...yg lain kena tunggu waktu melawat 1230 tgh ari..peghh..aku tgk jam nie baru pukul 10 pagi...lagi 2 jam setengah kena menunggu...di pendekkan citer petang jugaklah baru mereka bertolak dari kl ke penang...itu pun setelah selesai wat 'police report'...seharian kat hospital beb...ikut letih mmg le letih tapi ahli keluarga di timpa kesusahan kenalah bersabarkan...balik umah pun dah kul 530..rehat kejap pastu bersiap lagi...nak pegi ke umah sedara yg wat majlis perkahwinan anaknya kat ampang...huh...penat seh bwk kete...balik jeak kat umah mak aku kat gombak tiada lagi yg aku mampu lakukan selain solat dan terus masuk tido....letih giler...game bola england sama andorra pun aku tak layan..

Ahad..?? tue aku dah citer kat atas tadi...hehehehheh

Jadi..Kesimpulan pada citer2 aku nie ialah satu lagi ujung minggu aku tak dapat bangun lambat...hua hua hua hua hua hua...x pe x pe..banyak lagi ujung minggu yg akan mendatang...ekekekekkek...jom layan lagu nie sebelum korang klik pada kotak pangkah atau bahasa indahnye 'close'...lagu nie aku dengar masa kat MMM BNM 06..yg nyanyi nye budak bnm gak...kira 'bintang' kat bnm nie lah...x moh sebut nama dia pulak....wachaaaaa.....layannnn

Tiada Lagi
Amy Search


Kita jalin cinta
Bila hati selalu berbeda

Sampai kapan lagi
Aku harus menahan
Rasa kecewa di dalam dada

Seandainya kita masih bersatu
Tak mungkinkan menyatu
Walau masih ada sisa cinta
Biarkan saja berakhir sampai
Di sini

Tiada lagi yang ku harapkan
Tiada lagi yang ku impikan
Biar aku sendiri tanpa diri mu
Tiada lagi kata cintamu
Takkan lagi ku bersama mu
Biar ku simpan semua
Kenangan ku bersamamu

Nota: dah kian dekat dah

No comments: