Tuesday, August 08, 2006

Berhujung Minggu Di Kampung

Yuhuuu...

aku masih bernafas...masih lagi dapat menghirup udara sangat 'bersih' kat kuala lumpur nie ( Yolah tue... huh)...setelah 3 hari meninggalkan kotaraya yg hingar bingar berehat di kg - menghirup udara sangat segar dan nyaman sambil dapat melupakan tugas seharian di pejabat yg begitu memenatkan minda juga badan...tapi kalau badan penat pasal bersukan takpe erk..?? ntah lerr

sabtu
bertolak dari rawang seawal jam 9..berhenti di hentian rawang utk bersarapan dan juga menemani damia bermain di 'playground'...tak sangka pagi2 lagi dah ramai orang erk..sebelum keluar highway isi minyak dulu kat petronas...aku bawak kete (pandulah) secara relaks atau santai sebabnya aku tak mau kena saman lagik lagi pun wat apa nak laju2 bukan ada apa nak dikejar (kata wife aku).....bukan fobia tapi aku rasa membazir duit je utk bayar saman..kalau beli bende lain kat berbaloi gak...tapi memang betul, hari tue sepanjang highway ada speed trap...kalau dah ada speed trap udah tentu ada road block...satu perjalanan yg tidak membosankan..si damia asyik bercakap dan bertanyakan kepada benda2 yg dia ingin tahu...budak2 lah katakan...tiba di kg dlm kul 1 dengan muka kuyu..letih beb...terus lendingkan badan sambil menanti acara rasmi yg biasa kakak aku akan siapkan....yeahh makannnnnn time...ekekkekekek

ahad
selesai solat subuh sambung tido sampai kul 9 pagi..itu pun bangun sebab dek damia yg kaco..hehehehe..sekali sekala bangun lewat...aku bukan yg jenis bangun lewat pun tapi sekali bangun lewat badan rasa len mcm...tgh ari pulak pegi makan kenduri kawen...masa nie lah satu cincin damia hilang...aduh tensen nyee...ptg gie layan makan KFC ...sambey2 tue aku dapat gak beli sepasang kasut :)...hehehhehe

isnin
hanya bertolak balik ke kl setelah selesai makan tgh ari dlm kul 3 gitu...masuk area tapah hujan selebat-lebatnya sampai x nampak jalan...berhenti di hentian tapah utk melepaskan hajat...x tahan giler sejuk beb...sempat belikan dunkin donat utk wife sama damia(beli 5 free 1) heheheheeh...kul 630 ptg sampai rawang singgah pasar mlm sebelum betul2 sampai ke umah..yeah

* wahai kwn2...sori kalau kualiti entry kali nie mmg tak berkualiti...sebabnya entry yg dibuat di selangi dengan wat kerja opis...ini lah hasilnye...ekekekekekekekekkeke......agak kelam kabut...ada satu dua tugas yg perlu dibereskan...dok menyemak atas meja..kalau ikutkan banyak bende aku nak citer..eemm..kisah org koyak sama kisah santau...yg kisah org koyak nie memang betul sebab seorang kakak ipar aku mengalami kejadian nie...kisah santau nie cuma heboh di akhbar dan juga di internet...'cek ke daut'

:-

No comments: